uobdiicom.infoblog.cz

OBDSTAR DC706 Oprava 2016 Honda Civic Keihin Volnoběžné otáčky

Publikováno 14.02.2025 v 10:56 v kategorii Opravy automobilů, přečteno: 42x

OBDSTAR DC706 úspěšně opravuje problém s volnoběžnými otáčkami 2016 Honda Civic Keihin PGM fitc1782.

Souvislosti údržby: Honda Civic z roku 2016 s motorem 1,5T vykazovala při zařazeném rychlostním stupni D třesy při volnoběhu. Přístrojová deska ukazovala otáčky motoru přibližně 600-650 ot./min. Diagnostické nástroje nehlásily žádné chybové kódy a důkladná kontrola hardwaru neodhalila žádné abnormality. Čištění těla škrticí klapky problém nevyřešilo.

Řešení:
Problém byl úspěšně vyřešen pomocí DC706 s využitím funkce opravy jedním kliknutím navržené pro řešení problémů s nízkým volnoběhem v 10. generaci Hondy Civic.

Požadované nástroje:

Požadavky:

  • Ujistěte se, že je software ECM aktualizován na verzi V31.42 nebo vyšší.
  • Během provozu udržujte stabilní připojení k internetu.

Návod k obsluze:

  1. Navigace:
    Otevřete rozhraní DC706 a přejděte na ECU Flasher > ECM > ECM V31.42.
    Vyhledat model ECM: HONDA KEIHIN PGM FITC1782.

  1. Příprava:
    Kliknutím na [Guide] zobrazíte podrobné způsoby připojení a provozní pokyny.
  2. Spusťte proces:
    • Vyberte režim „BENCH“ a vyberte adaptér MP001.

  1. Pinout připojení:
    Pro připojení postupujte podle schématu zapojení:
ECU PinTool Pin
A-Pin 712V (16)
A-Pin 13GND (4+5)
B-Pin 3012V (16)
B-Pin 22GND (4+5)
A-Pin 36CAN L (14)
A-Pin 37CAN H (6)

  1. Nastavení hardwaru:
    • Připojte programátor MP001 k ECM Honda pomocí propojky pro lavici podle obrázku.
    • Připojte programátor OBDSTAR MP001 k DC706 ECU Tool pomocí hlavního kabelu.
    • Připojte napájecí zdroj k hlavnímu kabelu.

  1. Provoz ECU:
    • Klikněte na [Start] pro navázání spojení s ECU v režimu Bench.
    • Čtení a zápis dat INT flash (TC1782).
    • Při zápisu INT flash ověřte data.

  1. Nastavení volnoběhu:
    • Nastavte volnoběžné otáčky na přibližně 800 ot./min.

Výsledek:
Problém s volnoběhem na Hondě Civic 2016 byl úspěšně vyřešen pomocí nástroje OBDSTAR DC706 ECU Tool. Vozidlo nyní funguje hladce bez třesu při volnoběhu při zařazeném převodovém stupni D.

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?